Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



oohhh MR pakcik !
Thursday 29 September 2011 | 21:28 | 0 comments
kau nak baca apa yang aku tulis?
ok ok ok...
kau baca tauuuuuuu.........
sebenarnya aku nak gitau ......
macam mane presure yang aku rasa sebelum PSRA & UPSR...
bapak laaaahhhh......
tinggi gilaaaaaaaaaa........
aku tak boleh online lama-lama,,,,
aku tak boleh buat anything yang bagi mak aku
membazir masa jeeee........
gila rimas !!!!!!!!
time tu,Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku...
ini tak boleh itu tak boleh....
stres gak lah........
tapi sekarang dah merdeka aku da boleh senyum...
macam ni...

tapi kan kekadang aku kecewa gak...

pasal aku rasa lah kan...
mak aku paksa aku belajar pasal...
mak aku x nk malu kut..
yelah,abang n kakak aku dedua dapat 5A...
kalau aku x dapat mesti dia malu...
tapi aku rasa je...
harap2 x laaaa....
aku  je laa,,,