Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



aku kena reject ke?
Friday, 21 October 2011 | 17:30 | 4 comments
jawapannya: rasanya tak..
waaaaa....
aku happy gila na mampos !
pasal hati aku tak lagi gelisah..
semua masalah macam dah selesai je..
ada dua sebab..

-> aku dah minta maaf kat ex aku...
and dia pun dah maafkan..
aku rasa lega lah..
at least aku dah dilepaskan dengan cara yang baik..

-> aku dah berjaya meluahkan isi hati aku..
kat seorang mamat ni..
lega gila..aku harap lepas ni dah takda masalah lagi..

#moga-moga hidupku sentiasa tenang#

aku pelik ar..
aku tak boleh lepaskan mata aku dari pandang dia..
bila aku dengar nama dia,
aku jadi gelisah..
bila aku nampak dia,
mau tak nya aku pengsan..
fuhh..

pelik betul ah ! mula-mula shahirah sorg yg taw pasal dia..
sekarang ni,dia dah tahu,putra dah tahu,aiman dah tahu,aina dah tahu..
aku cuma cakap kat aiman and aina je [terpaksa.. =P]
yg len tu tataw ah..
hahaha.. xD