Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



akukah cinderella itu?
Saturday, 29 October 2011 | 21:23 | 0 comments
wow..wow..wow...sekarang ni,terengganu vs seremban..
yehaa..go terengganu.. sejak bila aku sokong tengganu?
hahaha..alia skong kelantan laa..
tapi sekarang ni yang tengah lawan terengganu...
alia support je laa..hahaha..

kepada penyokong seremban janganlah marah..mereka berlawan secara sihat.. ^^
hey!! kua tajuk pulak.. =__=
tajuk yang sebenar 'akukah cinderella itu?'
jawab cepat.. excited..
itu sebenarnya tajuk buku novel...
alia berkenan gila nan buku novel tu..

kat satu part ini...ada kuiz...kepada kaum hawa,trylah jawab ea?

ADAKAH KAMU WANITA YANG LASAK?

answer this:-

1) kamu berada di suatu tempat yang tidak pernah kamu kunjungi.
kamu sesat ketika mencari jalan yang mahu dituju dan peta ada di tangan. kamu...

a. tidak tahu menggunakan peta.peta itu langsung tidak membantu sebab tidak faham cara membacanya.tanya orang lebih baik.

b. leceh sungguh guna peta.redah sahajalah jalan,ikut gerak hati.

c. berasa lega sebab peta memang banyak membantu.mudahkan perjalanan.

2)kamu sedang menggoreng ikan sambil mendengar lagu di radio.
sedang sibuk menjaga api kuali tiba-tiba telefon berdering.
kamu akan..

a. tarik wayar telefon.biarkan sahaja radio terus berbunyi.sebelah tangan menggoreng ikan dan sebelah lagi menjawab panggilan.

b. tutup radio, terus menjawab telefon sambil mata tepat memandang ikan di kuali.

c. beritahu teman, kamu sedang sibuk menggoreng ikan dan minta dia menghubungi kamu selepas setengah jam,iaitu sehingga kamu selesai memasak dan mengemas dapur.

pilihan a- 10 marks
pilihan b- 5 marks
pilihan c- 3 marks

tu je lah yang nak share..malas lah nak tulis bebanyak.. =P hehe..sorry ea? mmm.. i miss someone.. err.. as a friend laa..janganlah salah sangka der.. -_-

huhu..kalau soalan-soalan kat atas tu ada org nk jawab,alia bg la soalan-soalan lain lagi..tapi kalau x de sesapa mau jawab,bye-bye lullaby..haha..jangan marah taw... =3

ok laa..alia mau sambung berangan-angan dengan novel tu.. =) bye-bye..
~assalamualaikum~