Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



bosannya!!
Tuesday, 25 October 2011 | 11:05 | 2 comments

ok...serious boring!!
kyaaaaaa...alia ada benda nak gtaw ni...
jap...sbelum tu,alia bengang..
dengan twitter tu la..
semalam hang...
hari ni over limit tweet lak ! bengangnya!!!!!!!!!!
huhh..seb baek ada muka buka..
at least tak lah bosan..thanks to my blog too!!
sayang kau!! 

hahah..ok..korang tengok lah ni:


*hidup manusia ibarat roda...bukan roda yang sedang bergolek..
roda sahaja..terserah kepada manusia...
kalau kita rajin,kita yang akan menolaknya...
maka bergoleklah ianya...jadi yang dibawah akan ke atas...
tetapi kalau yang di atas tak kuat...
mereka tak mampu kekal lama...maka mereka akan ke bawah..*

*if you love someone,put his/her name in a circle...
don't put it in your heart...coz a circle goes on forever...
but a heart could be broken..*

*my hearts beat for you...every seconds i'll see your face..
you make me happy being together with you..*

*senyumanmu,gelak tawamu,adalah inspirasi bagiku..
tiap kali aku melihat kau tersenyum manis,aku juga akan senyum..
senyumanmu memuaskan hatiku kerana membuat orang lain bahagia adalah 
kejayaan buatku...*

*you make me feel perfect although i am not perfect..
standing next to you would make me feel perfect...*

*sekuat-kuat manusia adalah orang yang mampu mengawal kemarahannya...
bukanlah penggusti tangan yang tak pernah tumpas...*

*ketika melangkah pergi,tak terfikir tuk kembali...
ketika berpaling senyum dan tawa telahpun menjadi kenangan..
sudikah kau menjadi kawanku sekali lagi?*

*bersahabat biar sampai ke syurga*

*hargailah orang yang mengasihi kita...
jangan kita mengkhianati mereka..
meskipun mereka hanya orang yang biasa..
kerana apabila mereka pergi selamanya,
kita yang rasa pedihnya...
kita yang rasa kehilangannya...*

*niat bukanlah dari perbuatan mahupun percakapan...
niat adalah apa yang kita azam kan dalam hati...
yang hanya diketahui oleh diri kita sendiri
dan Allah S.W.T.*

*kita tak perlu simpan perasaan yang tidak baik dalam hati...
luahkan segala-galanya...
kelak hati kita akan menjadi seindah taman...*

*kaya atau miskin,
tengku atau kuli,
berpangkat atau tidak,
kita tetap sama di sisi Allah..
yang membezakannya hanyalah amalan hidup
yang kita bawa sebagai bekalan akhirat..*

itu semua hasil daripada tuan punya blog sendiri
dan kawan-kawannya...^.^
#no copycat allowed#