Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



english atau bahasa arab?
Sunday, 30 October 2011 | 20:32 | 4 comments
antara kedua-dua bahasa tu,yang mana akan korang pilih?
jika jawapan anda English Language,go on.. ^^
tapi kalau jawapan anda bahasa arab,syabas! (Y)
ehehe..bukan apa..benda tu at least boleh bawak masuk kubur..
malaikat tanya guna bahasa arab..
tambahan pula,bahasa adalah bahasa syurga..
dahla..saya tamau mengarut kat sini..kang tak pasal-pasal ada orang mengata..
antaranya pasti berbunyi begini:
apalah budak ni..dahlah masih kecik lagi..belum lagi makan asam garam hidup,dah pandai nak ajar aku..perghh..budak ni..kurang ajar gila lah..memang nak kena budak ni..kalau aku jumpa dia,memang aku pancung kepalanya..
hahaha..rasa macam melampau lah pulak kalau sampai nak pancung kepala..
haha..itu bukanlah apa yang alia nak karutkan malam ni..
sebenarnya alia mau luahkan sesuatu..mana alia jumpa pintu hidayah..

ketika alia berusia tujuh tahun [darjah 1] , alia berjaya mendapat tempat pertama pada peperiksaan pertengahan tahun..alia mana kesah dapat nombor berapa pun..alia still kecik..tataw pape..tapi sekali tu jelah alia dapat nombor satu [time tahap satulah]..selepas itu,pelajaran alia makin teruk...makin hari makin merosot.. ish ish ish!! terbaeekk.. (Y)

kemudian,semasa alia berumur 9 tahun [darjah 3] , untuk pertama kalinya dalam sejarah,alia dapat C dalam tajwid...ulang suara, C.. :O

terror kan aku?frust gila...tp itu pertengahan tahun..aku ni x de lah pandai sangat..huhu..tapi sejak tu,alia dah sedar..alia focuskan kat agama..

alia punya arab lebih bagus daripada english sometimes..[huhuhu]
alia suka laa..hekhek.. >.< banggelaa..hahaha..di situlah aku mula tahu betapa indahnya bahasa arab itu.. =]

ok lah,cukup-cukuplah aku merepek di sini.. =))))
bye-bye lullaby..
~assalamualaikum~

semalam terengganu kalah 2-1 di tangan negeri 9..huhu..tak pe..
ada lori,
ada bas,
lain hari,
ganu balas..