Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



IT'S COMING..
Tuesday 4 October 2011 | 15:27 | 0 comments
waaa...happy nye aku rasa...hari ni dah berapa haribulan ye?yeayy ! dah 4 haribulan 10 laa... :D ..lagi 23 hari birthday aku !! happy nye...tapi aku rasa sedih la pulak tadi...cuz tadi KAK ALIYYAH, my beloved sis,tanya abg agkt aku tu da jrg layan aku erk ? sedih la mengenangkan diri dia..sometimes he's okey with me...but it's just sometimes..dunno what will happen after this...what i know is i left the others to ALLAH..ALLAH knows the best for me ! aku just harap orang-orang yang aku sayang selama ni akan wish aku happy birthday.. ^.^


cantik ann ??
:)
yang mengharap,