Hello. I'm not hoping anything. You can Follow or back to your own Dashboard
My Life

Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome


Keroz Nazri - Suatu Hari Nanti



kawan terbaikku !
Monday 3 October 2011 | 15:28 | 2 comments
hari ini,aku nak cerita pasal kawan terbaikku yang bernama nurin izzati..aku nak berterima kasih sangat kat dia pasal da wat satu post dengan beberapa tips mengatasi masalah aku.. aku sayang dia.. yang kat bawah ni pasal diri dia..

*Nurin Izzati
*2 December 1999
tu je lah yang aku boleh gtaw... hehe.. aku kenal dia hujung tahun lepas...hari terakhir kat sekolah agama...time tu sekolah aku dah cuti dah.... jadi aku lawat la sekolah agama diorang.. aku masih ingat lagi perkataan pertama yang dia sebut masa jumpa aku..."WOW" hahhaahaa... kelakar laa..ni kat bawah ni aku sertakan gambar dia...

Nurin Izzati       
amacam ?? cute kan dia .. memang laa !!
nurin izzati
visit la blog dia..